Strict Standards: Redefining already defined constructor for class OT_Admin in /home/flexan/public_html/wp-content/themes/nevada/lambda/classes/class.admin.php on line 41

Strict Standards: Declaration of lambda_walker::start_el() should be compatible with Walker_Nav_Menu::start_el(&$output, $item, $depth = 0, $args = NULL, $id = 0) in /home/flexan/public_html/wp-content/themes/nevada/functions/theme-walker.php on line 0

Strict Standards: Non-static method lambda_table_shortcode::init() should not be called statically in /home/flexan/public_html/wp-content/themes/nevada/functions/theme-shortcodes.php on line 548

Strict Standards: Non-static method lambda_slider_shortcode::init() should not be called statically in /home/flexan/public_html/wp-content/themes/nevada/functions/theme-slider-shortcodes.php on line 97

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/flexan/public_html/wp-content/themes/nevada/lambda/classes/class.admin.php:41) in /home/flexan/public_html/wp-content/themes/nevada/functions.php on line 128
جنگ واقعی مکمل های ویتامین C با سرماخوردگی | flexan
Go to Top

جنگ واقعی مکمل های ویتامین C با سرماخوردگی

ویتامین-ث-و-سرماخوردگی

یک مطالعه علمی، اخیراً نشان داده است که مصرف ۶ یا ۸ گرم ویتامینC در روز، طول مدت علائم سرماخوردگی را به ترتیب، ۱۷ و ۱۹ درصد کاهش می دهند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تابناک باتو، بر اساس یک پژوهش علمی تازه، قرص‌های ویتامینC  بالفعل می توانند با سرماخوردگی و آنفلوآنزا مبارزه کنند؛ اما زمانی این مبارزه ملموس خواهد بود که دوز بالایی از «ویتامینC» مصرف شود.

«ویتامینC» در مرکبات، سبزیجات سبز برگدار یافت می شود و میلیون‌ها بریتانیایی از مکمل‌های دارویی حاوی ویتامینC استفاده می‌کنند.

یک مطالعه علمی، اخیراً نشان داده است که مصرف ۶ یا ۸ گرم « ویتامینC» در روز، طول مدت علائم سرماخوردگی را به ترتیب، ۱۷ و ۱۹ درصد کاهش می دهند.

در هر حال، این میزان چندین برابر بیش از میزان اعلامی موسسه ملی خدمات درمانی انگلستان است و وزارت بهداشت انگستان برای جلوگیری از ناراحتی‌های گوارشی، مصرف بیش از حد « ویتامینC » را توصیه نمی‌کند.

دکتر هری همیل (Harri Hemila)، سرپرست این پژوهش از دانشگاه هلسینکی، معتقد است که حتی مصرف « ویتامینC » با دوز بیش از ۸ گرم در روز، می تواند طول مدت علائم سرماخوردگی را بیش از درصد مذکور، کاهش دهد.

پرتقال حاوی مقادیر زیادی از ویتامین ث می‌باشد اما مصرف بیش از حد آن می تواند باعث ناراحتی‌های گوارشی شود.

هایلی بالدوین، به تازگی ویدئویی در حین تزریق آمپول « ویتامینC » از خود منتشر کرده است. وی گفت: اثرگذاری اعلامی از « ویتامینC » در مورد طول مدت سرما خوردگی‌ها و بی‌خطر بودن این ویتامین و همچنین هزینه کم آن، ارزش این را دارد که افراد دچار سرماخوردگی، مصرف ۸ گرم « ویتامینC » در روز را امتحان کنند تا ببینند که این درمان روی آنها جواب می‌دهد یا خیر. مصرف ویتامینC باید به محض بروز علائم سرماخوردگی شروع شود تا اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

پژوهش پیشین در مورد ویتامینC  نشان می‌داد که مکمل‌های « ویتامینC » تأثیری روی وقوع سرماخوردگی‌های معمولی ندارند؛ هر چند ممکن است طول مدت بیماری را کاهش دهند.

منبع :salamatnews

, , , , , , , ,